Rabu, 09 November 2022

Mourinho zegt dat een speler Roma met onprofessionele houding heeft verraden

Soccer Football - Serie A - AS Roma v Lazio - Stadio Olimpico, Rome, Italy - November 6, 2022 AS Roma coach Jose Mourinho reacts REUTERS/Alberto Lingria

AS Roma-manager Jose Mourinho zei dat een niet nader genoemde speler zijn teamgenoten verraadde met zijn slechte houding in hun 1-1-gelijkspel in Sassuolo in de Serie A op woensdag.

De wedstrijd eindigde in een saai 1-1-gelijkspel toen het late doelpunt van Tammy Abraham voor de bezoekers werd tenietgedaan door Andrea Pinamonti van Sassuolo.

"En het stelt me ​​teleur omdat de inspanning van de ploeg werd verraden door één speler vanwege een onprofessionele houding. Hij verraadde de inspanning die alle anderen leverden", zei Mourinho.

De Portugese manager weigerde de naam van de speler te noemen toen hem werd gevraagd wie het team verraadde.

"Nee. Ik heb het hem al in de kleedkamer verteld - iets wat ik niet vaak doe, want normaal gesproken spreek ik na wedstrijden niet in de kleedkamer. Ik had vanavond 16 spelers en ik was blij met de houding van 15 van hen", voegde hij eraan toe.

"Maar een onprofessionele houding, een onjuiste houding in vergelijking met zijn teamgenoten - dat is wat me irriteert. Maar het is een punt, een punt weg van huis, en een resultaat dat je niet negatief kunt noemen. Ik was over het algemeen tevreden met de houding van de kant."

Roma spelen Torino thuis op 13 november in hun laatste Serie A-wedstrijd voor de pauze van het WK.

Label: ,

0 Komentar:

Posting Komentar

Berlangganan Posting Komentar [Atom]

<< Beranda